, 2022/9/27
Itt van egy nevetős, halálos küld fel mindazokat a rossz szokásokat tagjai a társkereső játék kell megtörni annak érdekében, hogy egy élet--er,...egy kapcsolat. Ha ezek ismerősen hangzanak, akkor te is tagja lehetsz a klubnak, mert félúton vagy a pasid elvesztéséhez!
Te:Szexeltek az első este, amikor megismerkedtek?Másnap reggel már a barátodnak hívod?Esetleg elkocsikázol a házatok előtt?Megkérdezed tőle, hogy kövér vagy-e?Még többet zaklatod?Megjegyzed az összes szöveget a kedvenc CD-jéhez?Felhívod az összes barátját tanácsért (a "kapcsolatotok" második napján)? Szabályok, Schmules - ez az, ami a 90-es években a férfiak és a nők között zajlik. Itt van minden, amit tudnod kell ahhoz, hogy végigcsináld az utat-- mindössze 10 nap alatt.
A szerzőről
Miután együttesen mintegy 100,5 sikertelen kapcsolatot éltek túl, Michele Alexander és Jeannie Long 1998-as könyvükben, a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt címűben végre hasznosították hibás randizási technikáikat. Ez a könyv lett az alapja a Kate Hudson és Matthew McConaughey főszereplésével készült azonos című sikerfilmnek. A film világszerte több mint 177 millió dolláros bevételt hozott.
Michele Alexanderről
Miután együttesen mintegy 100,5 sikertelen kapcsolatot éltek túl, Michele Alexander és Jeannie Long 1998-as könyvükben, a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt címűben végre hasznosították hibás randizási technikáikat. Ez a fergeteges útmutató arról, hogy mit ne tegyünk, és a benne rejlő egyedi humor lett az alapja a Kate Hudson és Matthew McConaughey főszereplésével készült azonos című sikerfilmnek. A film világszerte több mint 177 milliós bevételt hozott.
2004-ben a lányok mélyebbre ástak a kapcsolatok nevetséges igazságaiba második könyvükkel, a Hogyan mondd meg 10 nap alatt, hogy nem ő az igazi? 2007-ben visszatértek a How to Get a Guy in 10 Days és a How to Get Over a Guy in 10 Days című könyvekkel, amelyek filmadaptációjáról jelenleg is tárgyalnak.
Michele és Jeannie ügyesen kamatoztatták a rádiós promóció és az utcai marketing területén végzett folyamatos munkájukból származó tudásukat, hogy segítsék könyveik optimális ismertségét. Legyen szó akár dedikálásokról, amelyeket független tulajdonú könyvesboltokban (Lemontree/Wax Poetic) rendeztek be, akár gerilla utcai marketingről, ahol önkéntesek osztogatnak képeslapokat az embereknek a Comicontól a szinglibárokig. Gyakori vendégei voltak a reggeli rádióknak olyan nagy piacokon, mint Los Angeles, Chicago, Atlanta, Miami, San Diego, és olyan országos kiadványoknak adtak tanácsot, mint a US Weekly és az InTouch Magazine. Ráadásul ebben a hónapban a How to Get Over a Guy in 10 Days (Hogyan lépj túl egy pasin 10 nap alatt) Jesse McCartney következő rádiós kislemezének, az "It's Over"-nek a 130 Top 40-es rádióállomáshoz való eljuttatásával együtt jelenik meg. Az "It's Over" című dal egy pasi kapcsolatának végéről szól, és a How to Get Over a Guy in 10 Days, bár nem ad pszichológiai eszközöket ahhoz, hogy nélküle folytasd az életed, de ad néhány nagyon szükséges nevetést.
Ma a duó legújabb projektjükkel, a szingliség igazolásairól szóló könyvvel ágazik el. A 365 ok, amiért még mindig szingli vagyok vigaszt és erős védekezést nyújt azoknak, akik még nem találkoztak "az igazival". Ahelyett, hogy kihagynánk a kellemetlen hálaadási vacsorákat vagy a szilveszteri páros bulikat, a 365 ok, amiért még mindig szingli vagyok című könyv humoros és erőt adó cáfolatokat kínál minden alkalomra.